Commercie & Marketing

De afdeling
Marketing & Commercie is verantwoordelijk voor de strategische interne- en externe communicatie, stakeholdermanagement, trade marketing, customer experience en marketingactiviteiten voor de luchthaven. En draagt bij een ultieme passagierservaring en gewenste reputatie in de omgeving. Onderzoekt en regisseert de customer experience en helpt en motiveert de rest van de organisatie om ook de ultieme passagiersbeleving te realiseren. Woordvoering is ook een taak binnen dit team van specialisten.

Visie & missie
Trots op Rotterdam The Hague Airport is ons uitgangspunt. Wij positioneren RTHA op basis van onze strategie en kernwaarden en pakken de regierol. Wij duiden context voor interne en externe doelgroepen. Wij regisseren alle middelen zoals dashboards, doelgroep analyse, data, position paper, belevingsonderzoeken. Gastvrijheid en de passagier op nummer één zetten zit in ons DNA.

Wist je dat?

  • Certified Smile ons gastvrijheidsprogramma is, waarmee wij ieder jaar onze interne en externe medewerkers trainen en motiveren het verschil te maken voor de passagier?
  • 726.000 unieke bezoekers onze website www.rotterdamthehagueairport.nl hebben bezocht in 2021?
  • We in totaal 3746 parkeerplekken aanbieden, waarvan 550 abonnementsplaatsen?
  • Er in 2021 25.000 online parkeerreserveringen zijn gemaakt?
  • Rotterdam The Hague Airport in 2021 voor 0,8 miljoen passagiers de ultieme passagiersbeleving heeft gerealiseerd?